צעדים חדשים לקיצור זמני ההמתנה בנתב"ג | אקספלורר
כלים למטייל
בית ספר לטיסות
שירות לקוחות
אקספלורר
כתבת המערכת פורסמה בתאריך 04/07/22 11 לייקים   |   5.9K צפיות

כל מי שעבר לאחרונה בנתב"ג כנראה שחווה עומס רב, זמני המתנה ארוכים ומחסור בכוח אדם שגורמים לתחילתה של החופשה לעבור בכעס ובעצבים.
 

במקביל לכך שכמדי שנה בחודשים יולי-אוגוסט יש זמני המתנה ארוכים מהרגיל ושיא של טיסות, השנה אנו חווים גם את השפעות השנתיים האחרונות בעקבות משבר הקורונה וסובלים ממחסור גדול בכוח אדם, משביתות של העובדים ומחוסר היכולת של המערכת לעמוד בעומסים.

אין לנו ארץ אחרת וגם נתב"ג יש לנו רק אחד, אז בטח תשמחו לשמוע על הצעדים החדשים שנועדו להקל עליכם ולקצר את זמני ההמתנה ביום הטיסה:

  • החל מה- 17/7/22 יפתח שירות טרום טיסה בנמל התעופה בחיפה - בשירות זה יוכלו תושבי חיפה והצפון להגיע לנמל התעופה בחיפה לבצע צ'ק אין ולשלוח את הכבודה ביום שלפני הטיסה. ביום הטיסה עצמו יש להגיע אל התור המקוצר בנתב"ג (W בטרמינל 3 / C בטרמינל 1) ולדלג על שלב הצ'ק אין.
  • חברות תעופה נוספות יתחילו לאפשר לבצע צ'ק אין אונליין.
  • רק בן משפחה אחת יצטרך לעמוד בתור לצ'ק אין גם בחברות התעופה היווניות - ובכך לחסוך את העמידה עבור שאר בני המשפחה.
על מנת להגיב עליכם
רק טיסות ישירות
רק סופי שבוע
רק חגים
טסים לחו"ל מוגנים עם אקספלורר
במיוחד בתקופה הזאת, חשוב לטוס לחו"ל מוגנים ומכוסים. באקספלורר תמצאו ביטוח נסיעות מקיף שכולל כיסוי קורונה מורחב ואת שירות מגן טיסה שמבטיח 100% החזר במקרה חירום שאינו מאפשר לטוס.
לעוף על עצמכם - ולהרוויח מזה כסף
יש לכם תמונות מהטיולים האחרונים שלכם או טיפים לחלוק ולחלק? משתפים ידע, עונים על שאלות בפורום ומקבלים שוברי הנחה להזמנת טיסות באקספלורר בהתאם לתקנון
X