יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אקספלורר
צוות שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם בכל שאלה או בעיה. שעות פעילות המשרד בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00 ובסופי שבוע וערבי חג בין השעות 09:00-13:00. ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות פנייה דרך האתר או דרך הוואטסאפ.

מוקד חירום 24/7 זמין עבור הטסים לחו"ל מ- 24 שעות לפני ההמראה ולכל משך השהייה בחו"ל (מספר הטלפון של המוקד יופיע על גבי כרטיסי הטיסה / השובר שנשלח אליכם לאחר ביצוע ההזמנה. המוקד אינו מטפל בבקשות לשינויים וביטולים).

פעולות כמו בדיקת סטטוס הזמנה, שליחה חוזרת של כרטיסי הטיסה ושליחת קבלה ניתן לבצע עצמאית דרך ניהול ההזמנה באתר. לפני הפנייה אלינו, מומלץ לעבור על רשימת השאלות הנפוצות.
שאלות נפוצות

למה כדאי לי להזמין באתר אקספלורר

אתר אקספלורר מציע שילוב מנצח של טכנולוגיה חדשנית וצוות שירות לקוחות מעולה. אצלנו תמצאו טיסות במחירים מעולים ושילובים שלא תמצאו בשום מקום אחר. תהליך הזמנת טיסה וחופשה הוא ארוך, מורכב ומייגע. הרבה אפשרויות, החלטות, תהיות, השוואות... אבל אצלנו, מרגע שתזמינו, תוכלו להיות רגועים –  תקבלו את כל הפרטים בלי אותיות קטנות, תיהנו משירות מלא עד שתחזרו לארץ כולל מוקד חירום 24/7 לשוהים בחו"ל ותיהנו מכל היתרונות של הזמנה באתר ישראלי. פשוט מזמינים, נכנסים למוד של חופש – ומפסיקים לדאוג!


בכמה תשלומים ניתן לשלם
 

את התשלום באתר אקספלורר ניתן לחלק לעד 3 תשלומים ללא ריבית כהטבה ללקוחות אקספלורר. מלבד תשלומים ללא ריבית (שזו הטבה שאנו מציעים לכם הלקוחות), ניתן לשלם עבור העסקה בעד 36 תשלומים בריבית נמוכה במיוחד. ניתן גם לשלם בקרדיט (בהתאם להסכם הריביות שיש לכם מול חברת כרטיסי האשראי). 


האם אני יכול לבטל / לשנות את הטיסה
 

לכל כרטיס טיסה יש תנאי שינוי / ביטול אותם קבעה חברת התעופה. התנאים האלו מוצגים באתר בטבלה מסודרת בדף ההזמנה עוד לפני שמכניסים את שמות הנוסעים. התנאים האלו כתובים גם בכרטיס הטיסה שמקבלים במייל מיד לאחר ביצוע ההזמנה. לכן, יש לבדוק קודם כל בכרטיס הטיסה שלכם האם ההזמנה ניתנת לביטול או שינוי ואם כן, אז מה הם התנאים לכך. הקנס הוא תמיד לכרטיס אחד (למשל אם הקנס הוא 100$ ויש לכם שני נוסעים בהזמנה אז בטוטאל מדובר על 200$).  בשינוי תאריכים, עלות השינוי מורכבת מקנס + הפרש מחירים.


כיצד אני מבצע צ'ק אין לטיסה
 

צ'ק אין אונליין לטיסה (במידה וקיים) מתבצע ישירות באתר האינטרנט של חברת התעופה. אצל חלק מחברות התעופה ביצוע צ'ק אין אונליין הוא עניין אופציונלי בעוד אצל חברות אחרות במידה ולא תבצעו צ'ק אין אונליין, תידרשו לשלם קנס על צ'ק אין בשדה. בכרטיסי הטיסה שתקבלו מאיתנו קיים מידע מלא באשר לתהליך הצ'ק אין בחברת התעופה בה אתם טסים, כיצד מבצעים אותו והאם ניתן לבצע צ'ק אין בשדה ללא עלות.


איך בוחרים מס' נוסעים בחיפוש טיסות

את כמות הנוסעים בהזמנה קובעים עוד לפני שלוחצים על כפתור "חיפוש טיסה". בסרגל החיפוש ישנו תפריט נוסעים אשר מחולק לפי גילאים: מבוגרים, צעירים, ילדים ועוד. חשוב לבחור את מספר הנוסעים לפי קטגוריית גיל מתאימה, החל מ-תינוק בגיל מתחת לשנתיים (שיושב על ברכי הנוסעים) ועד לנוסעים בגיל הזהב - מעל ל-65. 

 

בחירת כמות נוסעים בחיפוש


איך מוסיפים מזוודות לנוסעים בהזמנה

איך מוסיפים מזוודה לנוסע אחד בהזמנה או לכולם? את זה ניתן לעשות במהלך ההזמנה באקספלורר. כאשר תגיעו לדף הנוסעים בהזמנה (בו מכניסים את שמות הנוסעים), תוכלו לבחור מזוודה לכל נוסע שתרצו. ניתן לבחור מזוודות רק לחלק מהנוסעים או לכולם. בחלק מהטיסות, יוצגו כמה אפשרויות למשקל בהתאם למדיניות חברת התעופה (למשל 15 ק"ג, 23 ק"ג או יותר). בדף שמות הנוסעים, גוללים למטה עד שתראו את האפשרות להוספת מזוודות, אם יש כמה נוסעים בהזמנה, האפשרות תופיע לכל נוסע בנפרד וכך תוכלו להוסיף מזוודה רק למי שרוצים.
 
 


האם המזוודות יעברו לבד בקונקשן

האם המזוודות עוברות לבד בקונקשן בין טיסות? בטיסות שאנחנו מציעים באתר אקספלורר, יש אחריות של חברת התעופה להעביר את המזוודות בין טיסות בקונקשן. אבל, שימו לב כי יתכנו מקרים בהם תצטרכו בכל זאת לאסוף מזוודות בעצמכם (למשל בקונקשנים ארוכים מעל 12 שעות) בתלוי בשדה התעופה, לכן חובה תמיד לשאול מראש בצ'ק אין האם המזוודות עוברות הלאה.

X