100% החזר מהעלות במקרה
חירום שמונע הגעה להופעה
פיטורים מהעבודה, זימון לבית
משפט, צו 8 או שינוי מועד מבחן
אשפוז או מחלה קשה של אחד
הנוסעים בסמוך למועד ההופעה
מזג אוויר קיצוני ביעד או אסון
טבע כמו שריפת ענק, סופה וכו’
אשפוז, גילוי מחלה קשה או מוות
של בן משפחה מדרגה ראשונה
גניבת דרכונים או מסמכים
שמונעים מכם להגיע להופעה

מגן הופעה מחזיר 100% מעלות ההופעה במקרה חירום שאינו מאפשר להגיע להופעה

מהו שירות מגן הופעה
שירות מגן הופעה מציע פיתרון הגנה יחודי שיאפשר לכם לקבל בחזרה 100% מעלות הכרטיסים במקרה חירום שאינו מאפשר להגיע להופעה. רשימת המקרים המלאה בגינם ניתן לקבל החזר ותנאי השירות המלאים נמצאים בקישור הזה. ניתן להזמין את השירות עבור כל ההופעות הנמכרות באתר.
באילו מקרים ניתן לקבל החזר כספי
אם רכשתם את השירות, תוכלו לקבל החזר כספי של 100% מעלות הכרטיסים במידה ואינכם יכולים להגיע להופעה מאחת מהסיבות הבאות (נדרשת הצגת הוכחה בהתאם למקרה):
  • אשפוז, גילוי של מחלה קשה, או חלילה מוות של הנוסע או בן משפחה מדרגה ראשונה.
  • אתם או בן משפחה מדרגה ראשונה שלכם נדבק בקורונה בשבוע שלפני ההופעה.
  • סיבוך במהלך היריון המחייב שמירת הריון או מוגדר כהריון בסיכון גבוה.
  • מזג אוויר קיצוני ביעד או אסון טבע (רעידת אדמה, שרפת ענק, הוריקן, צונאמי וכו').
  • מקרה חירום בבית (פריצה, שרפה, הצפה, נזק למבנה וכו').
  • גניבת דרכון / מסמכים שאינם מאפשרים להגיע להופעה.
  • זימון למילואים או זימון לבית משפט.
  • שינוי בתאריך מבחן שנופל על מועד ההופעה.
מתי לא ינתן החזר כספי
החזר כספי לא ינתן במקרה ואינכם יכולים לספק את ההוכחה הנדרשת בהתאם למקרה כפי שמפורט בתקנון השירות. בנוסף נדגיש כי לא ינתן החזר כספי במקרים הבאים:
  • החלטתם שאינכם רוצים להגיע להופעה מסיבה שאינה מכוסה ע"י השירות.
  • ההפקה ביטלה את ההופעה, שינתה את השעות שלה או העבירה את ההופעה לתאריך אחר.
  • יצאה אזהרת מסע אל מדינת היעד בה מתקיימת ההופעה עם המלצה שלא לטוס אליה.
  • שינוי בהגבלות הכניסה / היציאה ממדינת ישראל או ממדינת היעד.
  • הדרכון שלכם אינו בתוקף או שאין לכם ויזה מתאימה לכניסה למדינת היעד.
למה כדאי לי להזמין את שירות מגן הופעה
הזמנת הופעה בחו"ל מלווה לרוב בחששות טבעיים מדברים שעלולים להשתבש ולהרוס את התוכניות. מה יקרה אם אני אהיה חולה ולא אוכל להגיע להופעה או שאחד ההורים שלי יתאשפז לפני הנסיעה. מה יקרה אם יהיה מזג אוויר קיצוני ביעד או שיהיה לי מקרה חירום בבית בסמוך להופעה. בדיוק בשביל זה נועד שירות מגן הופעה, לתת לכם ביטחון ושקט נפשי שאם יהיה מקרה חירום שלא יאפשר לכם להגיע להופעה, תוכלו לקבל את כל הכסף ששילמתם על הכרטיסים בחזרה. וכן, השירות מכסה גם שורת מקרים "רגילים" יותר כמו זימון למילואים בדיוק על ההופעה, הצפה בבית או סיבוך במהלך היריון שלא מאפשר לטוס.
איך מזמינים את שירות מגן הופעה
ניתן להוסיף את השירות בהזמנת כרטיסים להופעות באתר אקספלורר לכל האמנים והלהקות בכל היעדים בעולם בתנאי שההופעה היא עד שנה מיום ההזמנה. את השירות ניתן להוסיף כחלק מתהליך ההזמנה בלבד (לאחר שהזמנה נסגרת, לא ניתן להוסיף עוד את השירות). הוספת השירות מתבצעת בדף התשלום של ההזמנה ושם גם מופיעה עלות השירות עבור הכרטיסים שנבחרו.
איך מגישים בקשה להחזר במקרה חירום שלא מאפשר להגיע להופעה
תחילה יש לוודא שהנכם עומדים בתנאי השירות ויש לכם את המסמכים הנדרשים על מנת להוכיח את מקרה החירום שלא מאפשר לכם להגיע להופעה. במייל שקיבלתם מאיתנו עם אישור הזמנת הכרטיסים להופעה, ישנו הסבר מפורט כיצד להגיש את הבקשה להחזר כספי. את הבקשה ניתן להגיש עד 90 יום אחרי מועד ההופעה, אולם מומלץ לעשות זאת מוקדם ככל הניתן. ההחזר הכספי מתבצע בשקלים ישירות לחשבון הבנק שלכם ללא קשר לדרך בה שילמתם על ההזמנה.
מי עומד מאחורי השירות
את שירות מגן הופעה שמבטיח החזר של 100% מעלות הכרטיסים במקרה חירום שאינו מאפשר להגיע להופעה מספקת חברת Trip Shield שאיננה חברת ביטוח. לאקספלורר אין יכולת לקבוע את תקנון השירות ואין יכולת השפעה על ההחלטה באם לאשר החזר כספי. האמור בפרסום זה הינו תמצית בלבד והכיסוי הינו בכפוף לתנאי השירות "מגן ביטול" המלאים וסייגיו. לתנאי השירות המלאים לחצו כאן.
X