100% החזר מהעלות במקרה
חירום שאינו מאפשר לטוס
פיטורים מהעבודה, זימון לבית
משפט, צו 8 או שינוי מועד מבחן
אשפוז או מחלה קשה של אחד
הנוסעים בסמוך למועד הטיסה
מזג אוויר קיצוני ביעד או אסון
טבע כמו שריפת ענק, סופה וכו’
אשפוז, גילוי מחלה קשה או מוות
של בן משפחה מדרגה ראשונה
פשיטת רגל של חברת התעופה
או גניבת דרכונים בסמוך לטיסה

מגן טיסה מחזיר 100% מעלות הטיסה במקרה חירום שאינו מאפשר לטוס

מהו שירות מגן טיסה
שירות מגן טיסה מציע פיתרון הגנה יחודי שיאפשר לכם לקבל בחזרה 100% מעלות כרטיסי הטיסה במקרה חירום שאינו מאפשר לטוס. רשימת המקרים המלאה בגינם ניתן לקבל החזר ותנאי השירות המלאים נמצאים בקישור הזה. ניתן להזמין את השירות עבור כל הטיסות הנמכרות באתר.
באילו מקרים ניתן לקבל החזר כספי
אם רכשתם את השירות, תוכלו לקבל החזר כספי של 100% מעלות הטיסות במידה ואינכם יכולים לטוס מאחת מהסיבות הבאות (נדרשת הצגת הוכחה בהתאם למקרה):
  • אשפוז, גילוי של מחלה קשה, או חלילה מוות של הנוסע או בן משפחה מדרגה ראשונה.
  • אתם או בן משפחה מדרגה ראשונה שלכם נדבק בקורונה בשבוע שלפני הטיסה.
  • סיבוך במהלך היריון המחייב שמירת הריון או מוגדר כהריון בסיכון גבוה.
  • מזג אוויר קיצוני ביעד או אסון טבע (רעידת אדמה, שרפת ענק, הוריקן, צונאמי וכו').
  • פשיטת רגל או חדלות פירעון של חברת התעופה שמפסיקה לטוס לחלוטין.
  • מקרה חירום בבית (פריצה, שרפה, הצפה, נזק למבנה וכו').
  • גניבת דרכון / מסמכים שאינם מאפשרים לטוס.
  • זימון למילואים או זימון לבית משפט.
  • שינוי בתאריך מבחן שנופל על מועד הטיסה.
מתי לא ינתן החזר כספי
החזר כספי לא ינתן במקרה ואינכם יכולים לספק את ההוכחה הנדרשת בהתאם למקרה כפי שמפורט בתקנון השירות. בנוסף נדגיש כי לא ינתן החזר כספי במקרים הבאים:
  • החלטתם שאינכם רוצים לטוס מסיבה שאינה מכוסה ע"י השירות.
  • חברת התעופה ביטלה את הטיסה, שינתה את השעות שלה או העבירה אתכם לטיסה אחרת.
  • יצאה אזהרת מסע אל מדינת היעד עם המלצה שלא לטוס אליה.
  • שינוי בהגבלות הכניסה / היציאה ממדינת ישראל או ממדינת היעד.
  • הדרכון שלכם אינו בתוקף או שאין לכם ויזה מתאימה לכניסה למדינת היעד.
למה כדאי לי להזמין את שירות מגן טיסה
הזמנת טיסות מלווה לרוב בחששות טבעיים מדברים שעלולים להשתבש ולהרוס את החופשה. מה יקרה אם אני אהיה חולה ולא אוכל לטוס או שאחד ההורים שלי יתאשפז בסמוך לנסיעה. מה יקרה אם יהיה מזג אוויר קיצוני ביעד הנסיעה או שחברת התעופת תפשוט את הרגל. בדיוק בשביל זה נועד שירות מגן ביטול טיסה, לתת לכם ביטחון ושקט נפשי שאם יהיה מקרה חירום בלתי צפוי שלא יאפשר לכם לטוס, תוכלו לקבל את כל הכסף ששילמתם על הטיסה בחזרה. וכן, השירות מכסה גם שורת מקרים "רגילים" יותר כמו זימון למילואים בדיוק על הטיסה, הצפה בבית או סיבוך במהלך היריון שלא מאפשר לטוס.
איך מזמינים את שירות מגן טיסה
ניתן להוסיף את השירות בהזמנת טיסות באתר אקספלורר לכל היעדים בעולם (כולל טיסות שאינן יוצאות מישראל) לטיסות שמועד יציאתן הוא עד שנה מיום ההזמנה. את השירות ניתן להוסיף כחלק מתהליך ההזמנה בלבד (לאחר שהזמנה נסגרת, לא ניתן להוסיף עוד את השירות). הוספת השירות מתבצעת בדף התשלום של ההזמנה ושם גם מופיעה עלות השירות עבור הטיסות הנבחרות.
איך מגישים בקשה להחזר במקרה חירום שלא מאפשר לטוס
תחילה יש לוודא שהנכם עומדים בתנאי השירות ויש לכם את המסמכים הנדרשים על מנת להוכיח את מקרה החירום שלא מאפשר לכם לטוס. במייל שקיבלתם מאיתנו עם כרטיסי הטיסה ישנו הסבר מפורט כיצד להגיש את הבקשה להחזר כספי. את הבקשה ניתן להגיש עד 90 יום אחרי מועד ההמראה של הטיסה, אולם מומלץ לעשות זאת מוקדם ככל הניתן. ההחזר הכספי מתבצע בשקלים ישירות לחשבון הבנק שלכם ללא קשר לדרך בה שילמתם על ההזמנה.
מי עומד מאחורי השירות
את שירות מגן טיסה שמבטיח החזר של 100% מעלות הטיסה במקרה חירום שאינו מאפשר לטוס מספקת חברת Trip Shield שאיננה חברת ביטוח. לאקספלורר אין יכולת לקבוע את תקנון השירות ואין יכולת השפעה על ההחלטה באם לאשר החזר כספי. האמור בפרסום זה הינו תמצית בלבד והכיסוי הינו בכפוף לתנאי השירות "מגן ביטול" המלאים וסייגיו. לתנאי השירות המלאים לחצו כאן.
X