מגן טיסה מחזיר 100% מעלות הטיסה במקרה חירום שאינו מאפשר לטוס

מהו שירות מגן טיסה
שירות מגן טיסה מציע פיתרון הגנה יחודי שיאפשר לכם לקבל בחזרה 100% מעלות כרטיסי הטיסה במקרה חירום שאינו מאפשר לטוס. רשימת המקרים המלאה בגינם ניתן לקבל החזר ותנאי השירות המלאים נמצאים בקישור הזה. ניתן להזמין את השירות עבור כל הטיסות הנמכרות באתר.
באילו מקרים ניתן לקבל החזר כספי
אם רכשתם את השירות, תוכלו לקבל החזר כספי של 100% מעלות הטיסות במידה ואינכם יכולים לטוס מאחת מהסיבות הבאות (נדרשת הצגת הוכחה בהתאם למקרה):
  • אתם או מישהו מהמשפחה הגרעינית שלכם נדבק בקורונה / נכנס לבידוד בסמוך למועד הטיסה.
  • מחלה, פציעה, אשפוז או החמרה של מצב רפואי קיים.
  • סיבוך במהלך היריון שאינו מאפשר לטוס לחו"ל.
  • מקרה חירום בבית (פריצה, שרפה, הצפה, נזק למבנה וכו').
  • מוות של אחד מהנוסעים או של קרוב משפחה מדרגה ראשונה.
  • תקלה ברכב הפרטי או בתחבורה ציבורית בדרך לשדה התעופה.
  • גניבת דרכון / מסמכים שאינם מאפשרים לטוס.
  • זימון למילואים או זימון לבית משפט.
  • שינוי בתאריך מבחן שנופל על מועד הטיסה.
מתי לא ינתן החזר כספי
החזר כספי לא ינתן במקרה ואינכם יכולים לספק את ההוכחה הנדרשת בהתאם למקרה כפי שמפורט בתקנון השירות. בנוסף נדגיש כי לא ינתן החזר כספי במקרים הבאים:
  • החלטתם שאינכם רוצים לטוס מסיבה שאינה מכוסה ע"י השירות.
  • חברת התעופה ביטלה את הטיסה או הפסיקה את פעילותה (לרבות מקרה של פשיטת רגל).
  • מדינת היעד הוגדרה כמדינה אדומה שאסור לטוס אליה או שיצאה אזהרת מסע אליה.
  • שינוי בהגבלות הכניסה / היציאה ממדינת ישראל או ממדינת היעד.
  • הטלת חובת בידוד במדינת היעד או בחזרה לישראל.
למה כדאי לי להזמין את שירות מגן טיסה
בתקופה של חוסר ודאות, הזמנת טיסות מלווה בחששות טבעיים מדברים שעלולים להשתבש ולהרוס את החופשה. בידוד של אחד מהילדים בדיוק לפני הטיסה, בדיקת קורונה שיוצאת חיובית, מחלה, אשפוז או החמרה של מצב רפואי קיים. בדיוק בשביל זה נועד שירות מגן טיסה, לתת לכם קצת ביטחון ושקט נפשי שאם יהיה מקרה חירום שלא יאפשר לכם לטוס, תוכלו לקבל את כל הכסף ששילמתם על הטיסה בחזרה. וכן, השירות מכסה גם שורת מקרים "רגילים" יותר כמו רכב שלא מניע בדרך לשדה, זימון למילואים בדיוק על הטיסה או סיבוך במהלך היריון שלא מאפשר לטוס.
איך מזמינים את שירות מגן טיסה
ניתן להוסיף את השירות בהזמנת טיסות באתר אקספלורר לכל היעדים בעולם (כולל טיסות שאינן יוצאות מישראל) וללא הגבלת תאריך יציאה / חזרה. את השירות ניתן להוסיף כחלק מתהליך ההזמנה בלבד (לאחר שהזמנה נסגרת, לא ניתן להוסיף עוד את השירות). הוספת השירות מתבצעת בדף התשלום של ההזמנה ושם גם מופיעה עלות השירות עבור הטיסות הנבחרות.
איך מגישים בקשה להחזר במקרה חירום שלא מאפשר לטוס
תחילה יש לוודא שהנכם עומדים בתנאי השירות ויש לכם את המסמכים הנדרשים על מנת להוכיח את מקרה החירום שלא מאפשר לכם לטוס. במייל שקיבלתם מאיתנו עם כרטיסי הטיסה ישנו הסבר מפורט כיצד להגיש את הבקשה להחזר כספי. את הבקשה ניתן להגיד עד 60 יום אחרי מועד ההמראה של הטיסה, אולם מומלץ לעשות זאת מוקדם ככל הניתן. ההחזר הכספי מתבצע בדולרים ישירות לחשבון הבנק שלכם ללא קשר לדרך בה שילמתם על ההזמנה.
מי עומד מאחורי השירות
את שירות מגן טיסה שמבטיח החזר של 100% מעלות הטיסה במקרה חירום שאינו מאפשר לטוס נותנת חברה גלובלית חיצונית שאיננה חברת ביטוח. לאקספלורר אין יכולת לקבוע את תקנון השירות ואין יכולת השפעה על ההחלטה באם לאשר החזר כספי לאחר הגשת בקשה.
X