מאווי

דיווחי מטיילים מהשטח
טיולים ואטרקציות
שירותי תיירות
מידע לטייל במאווי מפת מאווי פורום מאווי טיפים והמלצות ל מאווי קיר המבקרים מאווי תמונות מאווי
עדכונים אחרונים, תמונות, טיפים ושאלות על מאווי
מאירה לוין
שאלה על לאהינה (עיר בארה"ב - הוואי)
הוסף למועדפים
עודכן לפני 3 שנים
2 משתמשים אהבו את זה
שלום רב אנחנו נוחתים בשדה התעופה בצד המז kahlui בשעה 11 בבוקר .משך השהייה באי היא 7 ימים. חשבנו לקחת אוטו בשדה ומיד לנסוע להאנה כלומר נגיע בשעות הערב. השאלה היא האם כדאי להשאר בהאנה שני לילות ואז לנסוע דרך הכביש הדרומי למזרח לעוד 5 לילות בלהיניאה או עדיף ללוןבהאנה 3 לילות ןרק 4 לילות בלהיאנה. האם מישהו יכול להמליץ על המלונות travassa או hana ocean ...הצגת התוכן המלא
מאירה מתכננת טיול לגיל הזהב ותשמח לקבל עצות ממי שהיה במקום בטיול דומה
ולדמן מרדכי : מאירה שלום רב, הדרך להאנה יחסית ארוכה. מה שמעניין היא הדרך להאנה.בהאנה עצמה אין כל כך מה לעשות. זו עיירה ממש פיצפונת, אין אפילו מסעדה נורמלית במקום. האם יש סיבה שאתם נשארים בה כל כך הרבה ימים ? אני הייתי מציעה לכם ללון היכן שהוא לא רחוק משדה התעופה על מנת שתוכלו לטייל באוזר וגם לנסוע להאנה ולחזור...המשך קריאה
נכתב לפני 3 שנים
אורי שפירא : מאירה שלום. שעת הנחיתה שלך מעולה. קחו רכב בשדה וסעו ישר ל LHANIA אבל ממליץ בחום לנסוע דרך הכביש המערבי לאורך החוף (כביש 340 + 30) , כביש יפהפה וצר עם נקודות עצירה מעניינות ולהגיע בשעות אחה"צ . מלון מומלץ עם ארוחת בקר גורמה The Plantation Inn. להשאר 2 לילות ואחר כך לנסוע להאניה ללילה אחד ולחזור ל...המשך קריאה
מרדכי דויטש : אנחנו חזרנו לפני שבועיים מהוואי. התחלנו מהאי מאווי. נחתנו בקהולוי בשעה 12:00 בצהריים. כל חמשת הימים שהיינו במאווי ישנו בקהולוי. באותו יום שנחתנו הלכנו לישון בסביבות השעה 17:00 אחרי טיסה של 15.5 שעות ללוס אנגלס ועוד טיסה של 5 שעות למאווי . למחרת בשעה 6:00 יצאנו לכוון האנה ואחר כך עוד המשכנו עד שבע...המשך קריאה
בכדי לענות לשאלה עליכם להיות חברים באתר. לחצו כאן לרישום בחינם או להתחברות
חדשות שפורסמה ברשת
כתבה על 10 מקומות מעולים לצפייה מקרוב בלווייתנים
פורסם על ידי שירות כלכליסט באתר כלכליסט
הוסף למועדפים
עודכן לפני 5 שנים
מעטים האנשים, אם בכלל, שיכולים לעמוד בקסמים של לווייתנים. בהתאם, צפייה בלווייתנים הפכה לאחת מאטרקציות חיות הבר הפופולריות ביותר בעולם, ויש כיום יותר הזדמנויות מאי פעם לחזות ביונקים הימיים. ניתן למצוא לווייתנים בכל אוקיינוס, אך חלק מהאתרים טובים יותר לסיורים מאחרים.
בכדי להוסיף תגובות עליכם להיות חברים באתר. לחצו כאן לרישום בחינם או להתחברות
המלצה לגבי האנה
התקבלו 3 תשובות
סלפי עם לווייתנים: 10 מקומות
מעטים האנשים, אם בכלל, שיכולים לעמוד בקסמים של לווייתנים. בהתאם, ...
כתבה על 10 מקומות מעולים לצפייה מקרוב בלווייתנים
טיסות זולות ליעדים נבחרים
האתר מאובטח בפרוטוקלי האבטחה האמינים ביותר
אקספלורר 2017 - 2013  ©  כל הזכויות שמורות
מרכז הדילים הזולים לחו"ל טיסות זולות לחו"ל השוואת מלונות השכרת רכב בחו"ל אטרקציות וסיורים