אפריקה המלצות וטיפים

לחיפוש המלצות וטיפים לאזורים נוספים בעולם יש לעבור למנוע המלצות וטיפים הראשי
נמצאו 25 טיפים מתאימים למטיילים באפריקה
סיגל לוי
טיפ למטיילים ב: טנריף (אי באיים הקנריים)
עודכן לפני יותר מחודשיים
8 משתמשים אהבו את זה
שלום לכולם לפני 9 חודשים הייתי בטנריף והאיים הקנריים,מקום מאוד יפה עם נופים משגעים.אחת האטרקציות שמאוד נהניתי לבקר בהם הוא "הלורו פארק" זה גן חיות שנמצא בטנריף,יש בו מסלולי הליכה לילדים ולמבוגרים,בפארק ניתן לראות אריות,נמרים,קופים,פינגווינים,יש גם מופע דולפינים וליוויתנים, שזה מופע מאוד מרגש,חייבת לומר שמאוד נהניתי,זאת חוויה יוצאת מהכלל.בתחילת ה...הצגת התוכן המלא
סיגל הייתה במקום בטיול קצר / נופש בספטמבר 2018

דן גלנט
עודכן לפני יותר משנה
4 משתמשים אהבו את זה
חזרנו משבוע בסיישל. ואו ואו ואו. חלום אמיתי בגן עדן. נופי בראשית, שלווה אין סופית ומקומיים לבביים ומסבירי פנים. היינו שבוע במלון בחוף ANSE ROYAL. חוף קסום לרחצה במיים חמימים וגם לשנורקלינג. הים טיפה גלי (כלומר לא פלטה לחלוטין, אבל יחסית לים תיכון רגוע מאוד ולא סוחף – מאוד בטוח גם לילדים). כמה מאות מטרים צפונית, נמצא חוף FERRY LAND – חוף קסום וקטן ע...הצגת התוכן המלא
דן היה במקום בטיול משפחות באוקטובר 2017
איתמר קוטלר : טיפ מעולה, תודה רבה על השיתוף !
נכתב לפני יותר משנה
אדוה קושניר : היי קראתי את כל הטיפים והם מעולים תודה רבה רציתי לדעת כמה דברים 1. האם שמעת על אטול אלדברה , על דרכי הגעה והאם שווה להגיע לשם? 2. האם ניתן לשכור מישהו פרטי עם סירה ולטייל איתו ביום אחד בין כמה איין קטנים (לא מדברת על פרלין מאהה ולה דיג אלה על האיים הקטנים הנוספים שקראתי שמוציאים לשם טיולים...המשך קריאה
מיטל עמרני
משתמש אחד אהב את זה
היי, חזרתי משבוע קסום עם בן זוגי בזנזיבר. במהלך מרבית הימים טיילנו עם נהג צמוד בשם סולימן אשר היה אמין מאד, נהג בזהירות (בעל כל הרישיונות והאישורים הנדרשים) וגבה מחירים נוחים ביותר. הנייד שלו הינו: +255773520852. ניתן להתכתב איתו בוואטסאפ או לשוחח איתו ואף לקבוע עמו עוד מהארץ. הוא דובר אנגלית. מיטל
מיטל הייתה במקום בטיול זוגות באוגוסט 2017
אבי ביגלמן
טיפ למטיילים ב: דרום אפריקה (מדינה באפריקה)
עודכן לפני יותר משנתיים, תגובה אחרונה לפני יותר משנה
23 משתמשים אהבו את זה
היי, חזרנו כרגע מחופשה מדהימה של 30 יום שכללה את דרום אפריקה ולאחר מכן סיישל. להלן עשרות טיפים, המלצות, מידע כללי, מחירים ופירוט המסלול שעברנו במהלך הטיול. המידע לגבי סיישל בעמוד נפרד בבלוג. הפוסט ארוך מאוד ויכלול שלל המלצות ורעיונות. בנוסף, אציין דברים שיכולים להוות אופציה (סימון בכוכבית) נוספת למקומות שאנחנו לא היינו בהם ויראו מתאימים עבורכם. אני...הצגת התוכן המלא
אבי היה במקום בטיול משפחות באפריל 2017
איתמר קוטלר : טיפ מעולה עם המון מידע שימושי !
נכתב לפני יותר משנתיים
בנימין א. : אני מוכרח להצדיע לך על הנכונות לשתף את כולם בכ"כ המון מידע מועיל ומרתק!!!
נכתב לפני יותר משנה
אבי ביגלמן
7 משתמשים אהבו את זה
היי, חזרנו כרגע מחופשה מדהימה שכללה את דרום אפריקה ולאחר מכן סיישל. אשתף טיפים והמלצות מהטיול שלנו לחלק של סיישל שכן הוא עדין טרי. שימו לב שהפוסט הינו ארוך מאוד ומפורט ביותר עם כל הטיפים והחווית שצברנו. סיישל נמצאת באוקיאנוס ההודי אשר במזרח אפריקה. למרות היותה יעד קסום ואטרקטיבי לחופשה, ועל אף כמה שנשמע לנו כאילו זהו המקום הכי מפוצץ ועמוס, קחו בחש...הצגת התוכן המלא
אבי היה במקום בטיול זוגות באפריל 2017
רעות וינטרוב : תודה רבה על הפוסט המפורט.. האם יש לך המלצה כיצד לחלק את הימים בין האיים השונים? אנחנו נוסעים ל14 ימים
נתי ברקובר
טיפ למטיילים ב: מאוריציוס (מדינה באפריקה)
10 משתמשים אהבו את זה
אני כותב פוסט זה על מנת לעזור לאחרים אשר שוקלים לבלות את חופשתם במאוריציוס. טרם טיולי חיפשתי ישראלים שביקרו שם והתקשיתי מאד למצוא. על כן החלטתי לכתוב את הפוסט אשר אני מקווה שיענה לרוב השאלות של השוקלים לצאת ולטייל שם. המוטיבציה לחופשה שלי במאוריציוס היתה לחגוג את יום הולדתי ה-40 ביעד אקזוטי ומעניין. חיפשתי משהו שאיננו באיזור הים התיכון, שכן התכוונ...הצגת התוכן המלא
נתי היה במקום בטיול תרמילאים באפריל 2017
נתי ברקובר : תודה!
נכתב לפני יותר משנתיים
עוזי יצחקוב : תודהההה גדול.
ליאור קורן : מעניין מאוד לקרוא, עוד יעד לחלום עליו, תודה!
דן גלנט
טיפ למטיילים ב: דרום זנזיבר (איזור טיול בטנזניה)
משתמש אחד אהב את זה
שלום לכולם, בסוף דצמבר הייתי עם אישתי בנופש של חמישה ימים בזנזיבר במלון KONOKONO בחוף הדרומי מזרחי. קודם כל המלון מדהים שהמילים קצרות מלתאר. פשוט גן עדן. במלון כ-20 וילות פרטיות, כל אחת בגודל של כ-100 מטר. מקסימום פרטיות ונוחות ואפילו ג'קוזי בחצר. חדר האוכל נמצא על קו הבריכה ומאחוריו חוף מהמם. חול פודרה לבן ומי טורקיז שלא נגמרים. אחד היתרונות הגדול...הצגת התוכן המלא
דן היה במקום בטיול זוגות בדצמבר 2016
דליה שגיב
משתמש אחד אהב את זה
ראשית שכרנו דרך סג'יד אופנוע. הוא הביא אותו ולקח אותו חזרה מהמלון בו שהינו, מה שהיה מאוד נוח. כמו כן הביא לנו מפה נוחה ומנויילנת - דבר שהקל מאוד בשימוש בה תוך כדי נסיעה. מעבר לכך סג'יד נתן מלא טיפים לאורך השבוע כמו איך להגיע לכל מיני מקומות, חיכה לנו בצמתים מרכזיים כשהוא היה בסביבה כדי להכווין אותנו משם לפנייה הנכונה (!), עשה טלפונים למקומות אליהם ...הצגת התוכן המלא
דליה הייתה במקום בטיול זוגות בינואר 2017
מור אלוני
טיפ למטיילים ב: מאוריציוס (מדינה באפריקה)
4 משתמשים אהבו את זה
טיול במאוריציוס 9-21/10/16 טסנו מלונדון למאוריציוס עם אייר מאוריציוס, כ12 שעות טיסה (טיסה נוחה) 900 דולר לאחד לטיסת לילה הלוך-חזור. שכרנו רכב לכל התקופה ועברנו בין מלונות מסביב לכל האי- כדי לחקור את האי מאוד מומלץ לקחת רכב. כללי: מאוריציוס מגוונת ונפלאה, הן מבחינת האזורים הגיאוגרפיים, הנופים, התרבויות והפעילויות השונות.ההשפעות הן צרפתיות, אנגלי...הצגת התוכן המלא
מור הייתה במקום בטיול זוגות באוקטובר 2016
איתמר קוטלר : טיפ מושקע עם המון אינפורמציה ! נראה טיול מהנה במיוחד.
מור אלוני : תודה איתמר, אכן היה טיול דיסקאברי קסום
איתמר קוטלר
10 משתמשים אהבו את זה
חזרנו מטיול משפחתי של 11 יום באיי סיישל בנובמבר 2016. נסענו 2 משפחות צעירות עם ילדים בגילאי 2 ו- 3. איי סיישל שונים מאוד מיעדי נופש אחרים (כמו האיים המלדיביים, זנזיבר וכו') ומדובר במקום שיש בו הרבה מה לעשות מעבר לבטן-גב והוא מתאים מאוד גם לטיולי זוגות וגם לטיולי משפחות. מדובר באיים הרריים עם צמחיית ג'ונגל שמכסה אותם, חופים מרהיבים ולא מעט מסלולי טי...הצגת התוכן המלא
איתמר היה במקום בטיול משפחות בנובמבר 2016
איתמר קוטלר
3 משתמשים אהבו את זה
איי סיישל כוללים 115 איים, אבל טיול אליהם מתמקד בשלושה איים (מאהה, פרלין ולה דיג) ואולי בתוספת של סיורים יומיים למספר איים נוספים שאין עליהם מקומות לינה. שדה התעופה הבינלאומי נמצא באי מאהה שהוא גם האי הגדול ביותר מבין איי סיישל. מומלץ בהחלט לבקר בשלושת האיים ולא להסתפק באי אחד. את המעבר בין האיים עושים לרוב במעבורות מהירות (מעבורת ממאהה לפרלין לוק...הצגת התוכן המלא
איתמר היה במקום בטיול משפחות בנובמבר 2016
ריצ'רד מצלמת
טיפ למטיילים ב: מרוקו (מדינה באפריקה)
עודכן לפני יותר משנתיים
בדיוק חזרתי מטיול של שמונה ימים בהרי האטלס עם אשתי והילדים. עשינו את Toubkal והמדבר ולקחנו מדריך שארגן את כל הטיול שלנו למרוקו. קוראים לו חסן פאדל הוא ממוצא ברברי, חסן המדריך מדבר אנגלית וצרפתית ברמה טובה מאוד. מציע לכם לפנות אליהם ישירותו ואז זה יעלה סביב 220 € לאדם עבור טרק של 4 יום בהרי האטלס ו -380 יורו לאדם למשך ארבעה ימים במדבר אואזיס ברכב (...הצגת התוכן המלא
ריצ'רד היה במקום בטיול משפחות בספטמבר 2016
ליאור קורן : תודה, אני מניח שהטרק של ארבע ימים באטלס הוא רגלי? איך המסלול?
נכתב לפני יותר משנתיים
דניאל כספי : היי ריצ'רד, אשמח לדעת איפה נחתתם ודרך מי עשיתם ויזה? מעוניין לנחות במרקש 6 אנשים והבנתי שיכולה להיות בעיה עם הויזה כשנוחתים במרקש.. תודה!
נטלי אברהמוב
טיפ למטיילים ב: טנריף (אי באיים הקנריים)
עודכן לפני 3 שנים
6 משתמשים אהבו את זה
טוב אז אחרי שחפרתי בפורום הגעתי לגן עדן בשם טנריף. כמה נקודות חשובות- קודם כל נתחיל בזה שרצוי מאוד להשכיר רכב- לא יקר יצא לנו סביבות ה-120 יורו לא כולל הוצאות נוספות ושווה את ההשקעה כי דלק לא יקר יצא לנו לשבוע 60 יורו בסכ"ה על 1200 ק"מ שנסענו (המוןןןן) התחלנו את היום הראשון בסיאם פארק- שזה הפארק מים מקום 1 באירופה. שווה כל רגע! כדאי להזמין כרטיסים ...הצגת התוכן המלא